The Blog

klient nowej generacji

Nowy wiek to nowy Klient? Czy Content Marketing w tym wypadku wystarczy?

Dwudziesty pierwszy wiek przyni├│s┼é niesamowity rozw├│j w wielu ga┼é─Öziach gospodarki. To sprawi┼éo, ┼╝e ludziom ┼╝yje si─Ö coraz lepiej. Wygoda i komfort codziennego ┼╝ycia s─ů dzi┼Ť niezwykle wa┼╝ne.Od wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata ludzie wymagaj─ů jednocze┼Ťnie coraz wi─Öcej. Przyzwyczajeni do wysokich standard├│w us┼éug czy produkt├│w mamy zdecydowanie bardziej wyg├│rowane oczekiwania wobec nowych marek i firm. Klienci w dzisiejszych czasach chc─ů dokona─ç zakup├│w szybko i najlepiej bez wychodzenia z domu. Skrupulatnie przeszukuj─ů Internet i dokonuj─ů oceny znajduj─ůcych si─Ö tam produkt├│w. Ich opinia mo┼╝e zawa┼╝y─ç na sukcesie lub na niepowodzeniu Twojej firmy. Nasuwa si─Ö wi─Öc pytanie czy nowy wiek to nowy Klient? Czy Content Marketing w tym wypadku wystarczy?

Jak zdoby─ç klient├│w?

Istnieje sporo poradnik├│w jak zdoby─ç klient├│w. Je┼Ťli zale┼╝y Ci na nowych kontrahentach, z pewno┼Ťci─ů powiniene┼Ť zaistnie─ç w Internecie. Musisz zadba─ç o to, aby osoba, kt├│ra trafi na Twoj─ů stron─Ö w sieci z ┼éatwo┼Ťci─ů znalaz┼éa wszystkie potrzebne informacje, a tak┼╝e intuicyjny kontakt. Skoncentruj si─Ö wi─Öc na wysokiej jako┼Ťci umieszczanych tam tre┼Ťci oraz na niepowtarzalnej szacie graficznej. Je┼Ťli chodzi o pierwszy czynnik – sprawd┼║ czy spe┼énia on wymagania SEO (pozycjonowanie w wyszukiwarkach). Tutaj pomo┼╝e z pewno┼Ťci─ů profesjonalny SEO copywriting. Zadbaj te┼╝ aby strona by┼éa responsywna – powinna nadawa─ç si─Ö do przegl─ůdania na urz─ůdzeniach mobilnych. Jest to bardzo wa┼╝ne, bo ponad 50% wsp├│┼éczesnych klient├│w korzysta ze smartfon├│w czy tablet├│w.

blog firmowy

Wdro┼╝enie na stronie firmowego bloga pomo┼╝e robotom wyszukiwarki zebranie szerszych informacji o Twojej witrynie, co w przysz┼éo┼Ťci prze┼éo┼╝y si─Ö na wysok─ů pozycj─Ö. Warto┼Ťciowe opisy produkt├│w i kategorii sprawi─ů, ┼╝e Twoja strona b─Ödzie wy┼Ťwietla┼éa si─Ö na zapytanie u┼╝ytkownik├│w. Przez to wi─Öcej os├│b mo┼╝e do nie dotrze─ç, a co za tym idzie ch─Ötniej zainteresuje si─Ö Twoj─ů ofert─ů.┬áWarto tak┼╝e pami─Öta─ç, ┼╝e klient ÔÇťnowej eryÔÇŁ cz─Ö┼Ťciej dokonuje zakup├│w online (chce w ten spos├│b oszcz─Ödzi─ç czas i pieni─ůdze), dlatego dobrym pomys┼éem b─Ödzie stworzenie sklepu internetowego, do kt├│rego link znajdowa─ç si─Ö b─Ödzie na Twojej stronie internetowej.

Reklama na Facebooku

Marketing w social mediach to niezwykle wa┼╝na kwestia je┼Ťli chcesz osi─ůgn─ů─ç sukces. Dlatego kolejnym krokiem b─Ödzie stworzenie profilu na portalach spo┼éeczno┼Ťciowych. Musisz by─ç jego aktywnym u┼╝ytkownikiem – systematycznie dodawaj merytoryczne posty, dziel si─Ö swoj─ů wiedz─ů i do┼Ťwiadczeniem, a pomi─Ödzy tym przemycaj dyskretnie swoje produkty. Poprzez takie dzia┼éanie zyskasz grono zaufanych fan├│w. Dobrym rozwi─ůzaniem jest tak┼╝e p┼éatna reklama na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn, kt├│ra zwi─Ökszy zasi─Ög Twoich post├│w, a przez to dowiedz─ů si─Ö o Tobie osoby, kt├│re do tej pory Ci─Ö nie zna┼éy.

Potrzeb─ů wsp├│┼éczesnego konsumenta jest r├│wnie┼╝ szybkie zaspokojenie swoich potrzeb. Chce on by─ç na bie┼╝─ůco z najnowszymi ofertami, atrakcyjnymi zni┼╝kami i promocjami. Ponadto najlepiej, aby mia┼é mo┼╝liwo┼Ť─ç otrzymania darmowych pr├│bek produkt├│w, a zakupy odbywa┼éy si─Ö w zaciszu domowym za spraw─ů jednego klikni─Öcia. B┼éyskawiczna wysy┼éka i dostawa jest oczywi┼Ťcie standardem. Wszystko to mo┼╝esz zaproponowa─ç swojemu wymagaj─ůcemu klientowi za pomoc─ů profesjonalnej aplikacji, kt├│ra b─Ödzie na bie┼╝─ůco przypomina─ç mu o korzy┼Ťciach jakie oferuje Twoja marka.

Jak utrzyma─ç zdobytego klienta?

utrzymanie klienta

Jak utrzyma─ç zdobytego klienta? To pytanie zadaje sobie ka┼╝dy przedsi─Öbiorca. Klient ÔÇťnowej eryÔÇŁ jest znudzony nadmiarem informacji, us┼éug i towar├│w, dlatego musisz sprawi─ç, ┼╝e akurat Ty go zainteresujesz. Musisz zrobi─ç wszystko co w Twojej mocy, aby klient staj─ůc przed wyborem zakupu produktu, wybra┼é Tw├│j, bez wzgl─Ödu czy jest dro┼╝szy czy mniej znany od pozosta┼éych. Lojalny konsument jest bezcenny. Ci─ůgle buduj zaufanie do swojej marki i b─ůd┼║ zawsze wiarygodny. Zwr├│─ç uwag─Ö jak dzia┼éaj─ů najwi─Öksze globalne firmy. Pracuj─ůcy dla nich specjali┼Ťci wiedz─ů, ┼╝e dobra reklama i budowanie przyjaznych relacji w social mediach to podstawa sukcesu. Zaskakuj wi─Öc, wprowadzaj innowacje, inspiruj si─Ö aktualnymi trendami, obserwuj, zadawaj pytania, tak aby w spos├│b nowoczesny rozwi─ůzywa─ç bie┼╝─ůce problemy swojego klienta.

Zmieniaj─ůce si─Ö trendy w marketingu nie zawsze mog─ů wpasowywa─ç si─Ö w spos├│b prowadzenia przez Ciebie firmy. Warto jednak interesowa─ç si─Ö nimi i odpowiednio dostosowywa─ç je do Twojej dzia┼éalno┼Ťci i potrzeb klient├│w. Internet daje nieograniczone mo┼╝liwo┼Ťci, dzi─Öki kt├│rym mo┼╝esz sprosta─ç wymaganiom odbiorc├│w.

Leave a Comment

Your email address will not be published.